Вівторок, 07.05.2024, 03:12
Ви увійшли як Гість | Група "Гости"Вітаю Вас Гість | RSS

Кафедра змісту і методики початкового навчання

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 122
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ Міжнародна науково-практична конференція «СТАНОВЛЕННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ В

Міністерство освіти і науки України

КРИВОРІЗЬКИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ ІНСТИТУТ

Державного вищого навчального закладу

 «Криворізький національний університет»

Кафедра змісту і методики початкового навчання

Придністровський державний університет імені Т.Г.Шевченка

(м.Тираспіль, Молдова)

Херсонський державний університет

Тернопільський національний педагогічний університет ім.. В.Гнатюка

Бердянський державний педагогічний університет

 

ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ

До 85-річчя Криворізького педагогічного інституту ДВНЗ «Криворізький національний університет»

До 55-річчя психолого-педагогічного факультету

 

Вельмиповажні колеги!

Запрошуємо  Вас до участі у Міжнародній

науково-практичній конференції

 «СТАНОВЛЕННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ В УМОВАХ КОМПЕТЕНТНІСНОЇ ОСВІТИ»,

яка відбудеться 5–6 листопада 2015 року

на базі  Криворізького педагогічного інституту

в м. Кривому Розі Дніпропетровської області

 

Напрями роботи конференції:

  1. Теоретичні основи становлення творчої особистості в умовах компетентнісної освіти.
  2. Наступність у формуванні освітніх ключових, предметних та професійних компетентностей як необхідна умова становлення творчої особистості в дошкільних, загальноосвітніх та вищих навчальних закладах освіти.
  3. Інноваційний підхід у становленні творчої особистості в умовах компетентнісної освіти.
  4. Формування і розвиток творчої особистості засобами змісту освітніх галузей початкової школи.

 

Робочі мови конференції: українська, російська.

Матеріали конференції будуть розміщені у збірнику тез доповідей конференції. Статті буде надруковано у науково-педагогічному фаховому збірнику «Педагогіка вищої та середньої школи», затвердженому ВАК України як фахове видання з педагогічних наук: постанова Президії Вищої атестаційної комісії України від 10.02.2010 р. № 1 - 05/1.

До участі у Міжнародній науково-практичній конференції Вам необхідно до 1 жовтня 2015 року надіслати:

  • заявку на участь у конференції (із обов’язковим зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, місця роботи, посади, наукового ступеня, вченого звання, домашньої адреси, електронної пошти, контактних телефонів, напряму роботи конференції);
  • вартість публікації статті – 35 грн – сторінка (повна чи неповна); пересилання збірника - 20 гривень (співавтори можуть сплачувати вартість збірника та пересилання окремо за бажанням); організаційний внесок – 100 грн. (друк тез, програми конференції тощо).
  • доповідь (до 5 сторінок) (публікація в збірнику матеріалів конференції);
  • наукові статті (за бажанням) для друку у фаховому збірнику «Педагогіка вищої та середньої школи. Обсяг наукової статті – 8-10 повних сторінок;
  •  CD з електронним варіантом матеріалів, роздруковані матеріали у двох примірниках, квитанція про сплату електронного переказу, два конверти з маркою.

Учасники конференції з науковим ступенем доктора наук та іноземні науковці друкуються безкоштовно.

Статті просимо оформити таким чином: Матеріали подаються у форматі Microsoft Word обсягом 8 – 10 сторінок. Розміри полів: ліве - 30 мм, праве – 10 мм, верхнє та нижнє – 20 мм. Шрифт – Times New Roman – 14, інтервал – 1,5. Відступ абзацу – 1,25. Прізвище та ініціали автора розміщуються у правій половині аркуша, а в лівому верхньому куті вказується УДК; рядком нижче – науковий ступінь та назва навчального закладу, у якому працює автор; через інтервал великими літерами по центру подається назва статті; шрифт напівжирний. Обов’язково додається назва статті, анотація та ключові слова українською, російською та англійською мовами (4 - 5 рядків) перед статтею.

Зміст статті викладається за планом: постановка проблеми в загальному вигляді та її зв’язок із науковими (практичними) завданнями; актуальність; аналіз останніх досліджень та публікацій, у яких започатковано розв’язання досліджуваної автором проблеми; виокремлення нерозв’язаних раніше питань загальної проблеми, яким присвячено статтю; формулювання мети; виклад основного матеріалу з відповідним обґрунтуванням отриманих наукових результатів, висновки і перспективи подальших розвідок у цьому напрямку. Названі елементи повинні бути стилістично представлені в тексті без графічного виділення за винятком компонента – мета статті.

Для покликань на джерело цитування використовувати квадратні дужки [3, с. 7]. Прізвища та ініціали по тексту з’єднувати нерозривно (одночасним натискуванням клавіш Shift+Ctrl+Пробіл) при включеній кнопці «Недруковані знаки», розташованій на панелі інструментів «Стандартна». Ілюстративний матеріал виділяти курсивом. Таблиці та рисунки повинні бути підписані та пронумеровані, а всі елементи згруповані в один об’єкт. Обсяг має становити не більше 0,25 загального обсягу тексту публікації. Таблиці створювати у форматі Word. Рисунки – у форматі BMP.

Список літератури в алфавітному порядку оформлювати згідно з державним стандартом.

Автор статті відповідає за правильність і достовірність поданого матеріалу, точність цитування джерел та посилання на них. Потрібно розрізняти тире ( – ) і дефіс (-): відмінність полягає в розмірі і наявності пробілів до і після тире (цього дотримуватись і в списку літератури).

Зразок оформлення статті до збірника ВАК

УДК 371.134:33                                                                               С. М. Хоцкіна,

аспірант,

Криворізький педагогічний інститут

ДВНЗ «Криворізький національний університет»

 

ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В КОНТЕКСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Хоцкіна С. М. Шляхи реалізації компетентнісного підходу в контексті вищої освіти.

У статті на основі зіставлення, порівняння, узагальнення наукової інформації феноменів «компетентність», «компетенція», «комунікативна компетенція», «комунікативна компетентність» уточнюється сутність використовуваних дефініцій у аспекті компетентнісного підходу. Автор конкретизує терміни, часто вживані як синонімічні, корегує понятійну базу (анотація повинна бути не менше 5 рядків).

Ключові слова:  компетентнісний підхід, компетентність, компетенція, комунікативна компетенція, комунікативна компетентність (5-7 ключових слів).

 

Хоцкина С. Н. Пути реализации компетентностного подхода в контексте высшего образования.

В статье на основе сопоставления, сравнения, систематизации феноменов «компетентность», «компетенция», «коммуникативная компетенция», «коммуникативная компетентность» научной информации уточняется суть использованых дефиниций в аспекте компетентностного подхода. Автор конкретизирует термины, часто употребляемые как синонимичные, корректирует систему понятий.

Ключевые слова: компетентностный подход, компетентность, компетенция, коммуникативная компетенция, коммуникативная компетентность.

 

Hotskina S. N. Ways of realization of the competency building approach for the purposes of higher education.

On the ground of contrast, comparison, systematizations of scientific information of the phenomena «competence», «competency», «communicative competency», «communicative competence» the essence of used definitions in the aspect of competency building approach is specified in the article. The author specifies terms, which are often used as synonymous, corrects the system of concepts.

Key words: competency building approach, competency, competence, communicative competence, communicative competence.

 

Модернізація освіти на компетентнісній основі, сутність якої «передбачає цілісний досвід розв’язання життєвих проблем, виконання ключових функцій, соціальних ролей, компетенцій» [3, с. 9]. 

Мета статті – проаналізувати підходи науковців щодо процесу формування комунікативної компетентності в аспекті компетентнісного підходу у контексті вищої освіти, скорегувати понятійну базу.

Література (за алфавітом до 10 джерел)

  1. Бакум З. П. Теоретико-методичні засади навчання фонетики української мови в гімназії: [монографія] / З. П. Бакум. – Кривий Ріг : Видавничий дім, 2008. – 338 с.
  2. Бацевич Ф. С. Онови комунікативної лінгвістики: [підручник] / Ф. Бацевич – К. : Академія, 2004. – 344 с.
  3. Болотов В. А. Компетентностная модель: от идеи к образовательной программе / В. А. Болотов, В. В. Сериков // Педагогика. – 2003. – №10. – С. 8 – 14.

Матеріали, що не оформлені відповідно до вимог Постанови ВАК від 15.01.2003 Х27-05/1, не відредаговані розглядатися не будуть. Матеріали, що не внесені до збірки, не повертаються.

Тези доповіді приймаються до друку українською, російською мовами. Електронний варіант тексту тез доповіді обсягом 3-5 повних сторінки у форматі А4, заповнення останньої сторінки не менше 75%, набраних в редакторі Word у вигляді комп’ютерного файлу з розширенням *doc, *rtf. Поля: ліве – 2 см, праве – 2 см, верхнє – 2 см, нижнє – 2 см. Шрифт тексту Times New Roman 14, абзац 1,25, міжрядковий інтервал 1,5; не виставляти примусові переноси, не архівувати, не накладати заборону на редагування. Перелік джерел  до 6.

Матеріали для участі у конференції надсилати тільки звичайним листом на адресу: Соболь Ользі Віталіївні, кафедра змісту і методики початкового навчання, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет», вул.Дімітрова 79-а, м.Кривий Ріг, Україна, 50086.

Матеріали надсилати електронною поштою на адресу: o.v.sobol@mail.ru: окремими файлами з назвою *doc.: 1) прізвище – заявка на участь; 2) прізвище – текст статті; *pdf: скановані 3) рецензія; 4) прізвище – квитанція переказу (із зазначенням прізвища автора на чекові ручкою).

Грошові перекази просимо надсилати на адресу: 50086, м. Кривий Ріг, просп.. Гагаріна, 87 «до запитання» на ім’я Соболь Ольги Віталіївни. У графі переказу «для письмового повідомлення» вказати, за які послуги здійснена оплата (за друк тез чи статті) та точні дані учасника. За довідками звертайтеся за телефонами: (0564) 71-54-51 – кафедра змісту і методики початкового навчання або 0963463422 – Павлик Олена Анатоліївна, 0971571158 – Пруняк Володимир Васильович, 0963996131 – Соболь Ольга Віталіївна.

 

Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz