Меню сайту
Наше опитування
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ СТАТЕЙ у збірнику наукових праць студентівВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ СТАТЕЙ У квітні 2015 р. у Криворізькому педагогічному інституті ДВНЗ «Криворізький національний університет» (кафедра змісту і методики початкового навчання) буде видано збірник наукових та науково-методичних праць «АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИКИ ПОЧАТКОВОГО НАВЧАННЯ» (Випуск № 8).
Редакційні вимоги до оформлення статей До друку приймаються відредаговані та відкоректовані статті українською, російською, англійською мовами обсягом 5 сторінок у такому оформленні: Технічні вимоги щодо оформлення матеріалів.
Матеріали подавати до кінця квітня 2015 року. Оплата за друк статті становить з розрахунку: 1 сторінка – 15 грн. Матеріали (роздрукований текст статті, диск, кошти) приймаються одночасно за адресою: м. Кривий Ріг, Криворізький педагогічний інститут, психолого-педагогічний факультет, кафедра змісту і методики початкового навчання, аудиторія № 403 (понеділок – п’ятниця, з 8.00 до 15.00). Електронний варіант статті та відомості про автора можна подавати на електронну адресу: o.v.sobol @ mail.ru Телефони для довідок: Ольга Віталіївна Соболь (лаборант КЗіМПН): 71-54-51 Статті, які не відповідають вимогам оформлення, до друку не приймаються!
Зразок оформлення статті: ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВ О. Берсеньова Науковий керівник: к.п.н., доц. Павлик О.А. Поняття «навчально-пізнавальної активності учня» Р. Ігнатова трактує як «рису особистості, яка виявляється в її готовності, в прагненні до навчально-пізнавальної діяльності, в тому числі і самостійної, а також у якості здійснення діяльності, у виборі раціональних шляхів до досягнення поставленої мети» [2, с. 18]. Г.І. Щукіна у своєму визначенні пізнавальну активність розглядає як «творення особистості, яка виявляє інтелектуальний відгук на процес пізнання, живу участь, розумово-емоційну чуйність в пізнавальному процесі» [7, с.116].
Література 1. Дорош А.Г Відкритий урок. Із педагогічного досвіду роботи вчителя початкових класів: [посіб. для вчителя] / А. Г. Дорош. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2012. – 92 с. 2. Дуткевич Т.В. Психологічні основи використання інтерактивних методів навчання у процесі підготовки спеціалістів з вищою освітою //Використання інтерактивних методів та мультимедійних засобів у підготовці педагога: [зб. наук. праць] / Т.В.Дуткевич. - Камянець-Подільський: Абетка – Нова, 2003. - С.26-33.
|
Пошук
Календар
Друзі сайту
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||