Понеділок, 06.05.2024, 19:11
Ви увійшли як Гість | Група "Гости"Вітаю Вас Гість | RSS

Кафедра змісту і методики початкового навчання

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 122
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ СТАТЕЙ у збірнику наукових праць студентів

ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ СТАТЕЙ 
у збірнику наукових праць студентів
«АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ  ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИКИ ПОЧАТКОВОГО НАВЧАННЯ»

У квітні 2015 р. у Криворізькому педагогічному інституті ДВНЗ «Криворізький національний університет» (кафедра змісту і методики початкового навчання) буде видано збірник наукових та науково-методичних праць «АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ  ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИКИ ПОЧАТКОВОГО НАВЧАННЯ» (Випуск № 8).

 

Редакційні вимоги до оформлення статей

До друку приймаються відредаговані та відкоректовані статті українською, російською, англійською мовами обсягом 5 сторінок у такому оформленні:

Технічні вимоги щодо оформлення матеріалів.

  1. Текст статті готується в редакторі MS WORD 2003-2007.
  2. Формат А4. Шрифт Times New Roman, кегль 14, міжрядковий інтервал – 1,5. Відступ на абзац 1,25 см.
  3. Параметри сторінки: поле зверху – 2,5 см, знизу – 2,5 см, зліва – 3,0 см, справа – 1,5 см.
  4. Текст статті друкується без табуляцій і переносів.
  5. Треба розрізняти тире () і дефіс (-). Н-д: навчально-виховний (дефіс); педагогіка це наука… (тире).
  6. Сторінки не нумерувати.

Матеріали подавати до кінця квітня 2015 року.

Оплата за друк статті становить з розрахунку: 1 сторінка – 15 грн.

Матеріали (роздрукований текст статті, диск, кошти) приймаються одночасно за адресою:

м. Кривий Ріг,

Криворізький педагогічний інститут,

психолого-педагогічний факультет,

кафедра змісту і методики початкового навчання,

аудиторія № 403 (понеділок – п’ятниця, з 8.00 до 15.00).

Електронний варіант статті та відомості про автора можна подавати на електронну адресу: o.v.sobol @ mail.ru

Телефони для довідок:

Ольга Віталіївна Соболь (лаборант КЗіМПН):

71-54-51

Статті, які не відповідають вимогам оформлення, до друку не приймаються!

 

 

Зразок оформлення статті:

ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВ
3 КЛАСУ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

О. Берсеньова

Науковий керівник: к.п.н., доц. Павлик О.А.

Поняття «навчально-пізнавальної активності учня» Р. Ігнатова трактує як «рису особистості, яка виявляється в її готовності, в прагненні до навчально-пізнавальної діяльності, в тому числі і самостійної, а також у якості здійснення діяльності, у виборі раціональних шляхів до досягнення поставленої мети» [2, с. 18]. Г.І. Щукіна у своєму визначенні пізнавальну активність розглядає як «творення особистості, яка виявляє інтелектуальний відгук на процес пізнання, живу участь, розумово-емоційну чуйність в пізнавальному процесі» [7, с.116].

 

 

Література

1. Дорош А.Г Відкритий урок. Із педагогічного досвіду роботи вчителя початкових класів: [посіб. для  вчителя] /  А. Г. Дорош. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2012. – 92 с.

2. Дуткевич Т.В. Психологічні основи   використання інтерактивних методів навчання у процесі підготовки спеціалістів з вищою освітою //Використання інтерактивних  методів та мультимедійних засобів у підготовці педагога: [зб. наук. праць] / Т.В.Дуткевич. - Камянець-Подільський: Абетка – Нова, 2003. - С.26-33.

 

Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz