ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ СТАТЕЙ
у збірнику наукових праць студентів
«АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИКИ ПОЧАТКОВОГО НАВЧАННЯ»
У квітні 2015 р. у Криворізькому педагогічному інституті ДВНЗ «Криворізький національний університет» (кафедра змісту і методики початкового навчання) буде видано збірник наукових та науково-методичних праць «АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИКИ ПОЧАТКОВОГО НАВЧАННЯ» (Випуск № 8).
Редакційні вимоги до оформлення статей
До друку приймаються відредаговані та відкоректовані статті українською, російською, англійською мовами обсягом 5 сторінок у такому оформленні:
Технічні вимоги щодо оформлення матеріалів.
- Текст статті готується в редакторі MS WORD 2003-2007.
- Формат А4. Шрифт Times New Roman, кегль 14, міжрядковий інтервал – 1,5. Відступ на абзац 1,25 см.
- Параметри сторінки: поле зверху – 2,5 см, знизу – 2,5 см, зліва – 3,0 см, справа – 1,5 см.
- Текст статті друкується без табуляцій і переносів.
- Треба розрізняти тире (–) і дефіс (-). Н-д: навчально-виховний (дефіс); педагогіка – це наука… (тире).
- Сторінки не нумерувати.
Матеріали подавати до кінця квітня 2015 року.
Оплата за друк статті становить з розрахунку: 1 сторінка – 15 грн.
Матеріали (роздрукований текст статті, диск, кошти) приймаються одночасно за адресою:
м. Кривий Ріг,
Криворізький педагогічний інститут,
психолого-педагогічний факультет,
кафедра змісту і методики початкового навчання,
аудиторія № 403 (понеділок – п’ятниця, з 8.00 до 15.00).
Електронний варіант статті та відомості про автора можна подавати на електронну адресу: o.v.sobol @ mail.ru
Телефони для довідок:
Ольга Віталіївна Соболь (лаборант КЗіМПН):
71-54-51
Статті, які не відповідають вимогам оформлення, до друку не приймаються!
Зразок оформлення статті:
ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВ
3 КЛАСУ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
О. Берсеньова
Науковий керівник: к.п.н., доц. Павлик О.А.
Поняття «навчально-пізнавальної активності учня» Р. Ігнатова трактує як «рису особистості, яка виявляється в її готовності, в прагненні до навчально-пізнавальної діяльності, в тому числі і самостійної, а також у якості здійснення діяльності, у виборі раціональних шляхів до досягнення поставленої мети» [2, с. 18]. Г.І. Щукіна у своєму визначенні пізнавальну активність розглядає як «творення особистості, яка виявляє інтелектуальний відгук на процес пізнання, живу участь, розумово-емоційну чуйність в пізнавальному процесі» [7, с.116].
Література
1. Дорош А.Г Відкритий урок. Із педагогічного досвіду роботи вчителя початкових класів: [посіб. для вчителя] / А. Г. Дорош. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2012. – 92 с.
2. Дуткевич Т.В. Психологічні основи використання інтерактивних методів навчання у процесі підготовки спеціалістів з вищою освітою //Використання інтерактивних методів та мультимедійних засобів у підготовці педагога: [зб. наук. праць] / Т.В.Дуткевич. - Камянець-Подільський: Абетка – Нова, 2003. - С.26-33.