Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
ПЛАН РОБОТИ ПРОБЛЕМНОЇ ГРУПИ
Кафедра змісту і методики початкового навчання
2014-2015 навчальний рік
ПЛАН
РОБОТИ ПРОБЛЕМНОЇ ГРУПИ
“Актуальні проблеми лінгводидактики початкової школи”
Керівник: к.пед.н., доц. Павлик Олена Анатоліївна
Староста: Гармаш Маргарита Олександрівна
№№
|
Список учасників
|
Зміст роботи
|
Термін викон.
|
Результати
|
1.
|
Гармаш Маргарита Олександрівна, 5 курс, ПНА м-14
|
Формування комунікативно-мовленнєвих умінь учнів 3 класу на уроках української мови засобами проектної технології
|
Грудень
|
Публіка-ція, виступ на конференції
|
2.
|
Опольська Олена Олегівна, ПНА м-14
|
Формування контрольно-оцінювальних умінь і навичок учнів 3 класу на уроках української мови
|
Січень
|
Наукова доповідь, публікація
|
5.
|
Якушева Аліна Віталіївна, 5 курс, ПНА м-14
|
Формування мотивації учіння молодших школярів засобом творчих ігор у 3 класі на уроках української мови
|
Лютий
|
Методичний посібник
|
3.
|
Дукельська Вікторія Юріївна, 5 курс, з/в, ПНс-14
|
Використання інтерактивних технологій як засобу мотиваційного забезпечення процесу навчання рідної мови у 2 класі
|
Березень
|
Виступ на засіданні, публікація
|
4.
|
Комарова
Інна Анатоліївна, 5 курс, з/в, ПНс-14
|
Розвиток творчих здібностей учнів 3 класу на уроках української мови засобами ІКТ
|
Квітень
|
Участь у конферен-ції
|
6.
|
Компанієць Наталія Миколаївна, 5 курс, з/в, ПНс-14
|
Формування комунікативно-мовленнєвих умінь учнів 4 класу засобами інтерактивних технологій на уроках української мови
|
Травень
|
Підготовка статті до кафед-рального збірника
|
7.
|
Пухальська Наталія Василівна, 5 курс, з/в, ПНс-14
|
Формування вмінь слухати і розуміти усне мовлення на уроках рідної мови в 2 класі засобами ІКТ
|
Червень
|
Публікація,захист кваліфіка-ційної роботи
|
Керівник групи, зав. кафедри Павлик О.А.
23.09.2014 р.
|
Календар
« Травень 2024 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
| | |