Виховні, розвивальні можливості змісту уроків «Я у світі».
Методика самостійної роботи з підручником «Я у світі».
Особливості організації ігрової діяльності на уроках «Я у світі».
Методи контролю навчальних досягнень учнів з курсу «Я у світі».
Шляхи підвищення ефективності уроків «Я у світі» в сучасній школі.
Комплексного використання методів навчання на уроках «Я у світі».
Предмет і значення позакласної та позаурочної роботи.
Методика проведення екскурсій, ранків, свят суспільствознавчої та народознавчої тематики.
Методика повторення, перевірки і оцінки знань, умінь і навичок
Методика використання додаткової художньої та науково-популярної літератури при підготовці до уроку «Я у світі».
Методика проведення нестандартних уроків суспільствознавчої та народознавчої тематики.
Використання сучасних педагогічних технологій на уроках «Я у світі».
Методика організації домашньої роботи (робота з підручником, додатковою літературою)
Моделювання та проектування на уроках курсу «Людина і світ».
Матеріальна база вивчення освітньої галузі «Людина і світ». Класифікація обладнання.
Елементи проблемного навчання на уроках курсу.
Взаємозв’язок типу і структури уроку освітньої галузі «Людина і світ».
Порівняльна характеристика традиційної та розвивальної систем навчання.
Методика використання ТРВЗ-технології на уроках курсу.
Інтеграція курсу «Я у світі» з іншими предметами.
Використання інтерактивних технологій у процесі викладання курсу «Людина і світ».
Словесні методи навчання освітньої галузі «Людина і світ» (розповідь, бесіда та їх види).
Проблемна ситуація як фактор розвитку творчого мислення та мовлення молодших школярів на уроках «Я у світі».
Методика проведення уроку-екскурсії краєзнавчого характеру (написання плану, підготовка та проведення екскурсії).
Методика організації засвоєння нових знань, умінь і навичок на уроці «Я у світі».
Методика організації систематизації, узагальнення засвоєних нових знань, умінь і навичок на уроці «Я у світі».
Методика організації застосування засвоєних знань, умінь і навичок на уроці «Я у світі».
Методика перевірки засвоєних знань, умінь і навичок на уроці «Я у світі».
Методика організації домашньої навчальної роботи.
Методика формування уявлень про людину як високорозвинену частину живої природи та суспільства.
Неповторність та особливість кожної людини, методика її усвідомлення.
Методика формування уявлень про людське життя як вищу цінність.
Методика формування знань про народні традиції, обряди, символи, використання цих знань у позаурочній роботі.
Методика формування уявлень про моральні цінності українського народу під час вивчення теми «Сім’я, родина, родовід».
Методика формування уявлень про народну культуру українців, використання даного матеріалу в урочній та позаурочній роботі.
Методика формування уявлень про основні пам’ятки, заклади, діячів культури свого народу, використання даного матеріалу в урочній та позаурочній роботі.
Специфіка методики проведення уроків у 3 кл. на тему: „Людина як частина природи і суспільства ”.
Специфіка методики проведення уроків у 3 кл. на тему: „Людина серед людей ”.
Специфіка методики проведення уроків у 3 кл. на тему: „Людина в суспільстві ”.
Специфіка методики проведення уроків у 3 кл. на тему: „Людина і світ”.
Специфіка методики проведення уроків у 4 кл. на тему: „Людина як частина природи і суспільства ”.
Специфіка методики проведення уроків у 4 кл. на тему: „Людина серед людей ”.
Специфіка методики проведення уроків у 4 кл. на тему: „Людина в суспільстві ”.
Специфіка методики проведення уроків у 4 кл. на тему: „Людина і світ”.
Специфіка методики розробки проекту у 3 кл.: „Славетні українці ”.
Специфіка методики розробки проекту у 4 кл.: „Внесок українців у винаходи людства, інші досягнення (у науці, культурі, спорті)”.