Четвер, 21.11.2024, 09:28
Ви увійшли як Гість | Група "Гости"Вітаю Вас Гість | RSS

Кафедра змісту і методики початкового навчання

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 122
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Форма входу

ОЛІМПІАДНІ ЗАВДАННЯ з сучасних технологій навчання мови і літератури

ОЛІМПІАДНІ ЗАВДАННЯ
для студентів спеціальності «Початкова освіта»
освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліст, магістр
з сучасних технологій навчання мови і літератури
молодших школярів

1.    Під технологією розуміють процес з гарантованим результатом. Чи можна гарантувати результат в освіті? Відповідь обґрунтуйте. 
2.    Кожна технологія має переваги і недоліки. Проаналізуйте 2-3 технології (на вибір) і заповніть таблицю:
Технологія    Переваги    Недоліки
        

3.    Під час  вивчення якого мовного матеріалу доцільно застосовувати стратегію де Боно «6 мислячих капелюхів»? Наведіть конкретні приклади.
4.    Коли доцільно використовувати групову діяльність на уроках літературного читання? За яких умов вона буде ефективною? Відповідь підтвердіть прикладами.
5.    Складіть конспект уроку мови (літературного читання) за технологією проблемного навчання.
Кожне завдання оцінюється максимально у 3 бали за шкалою:
0 балів    1 бал    2 бали    3 бали
Відповідь відсутня    Питання розкрито частково    Питання розкрито повністю    Виявлено творчий підхід у розкритті питання
 Переможець визначається за максимальною загальною кількістю балів.

Журі:
Павлик О.А., к.п.н., доцент, зав. кафедрою ЗіМПН;
Кравцова І.А., к.п.н., доцент кафедри ЗіМПН;
Білоконна Н.І., к.п.н., доцент кафедри ЗіМПН.

 

Пошук
Календар
«  Листопад 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz