ПЛАН РОБОТИ
НАУКОВО-МЕТОДИЧНОГО СЕМІНАРУ
КАФЕДРИ ЗМІСТУ І МЕТОДИКИ ПОЧАТКОВОГО НАВЧАННЯ
«ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ СТАНОВЛЕННЯ
ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ В УМОВАХ
КОМПЕТЕНТНІСНОЇ ОСВІТИ»
1. Структура творчої особистості:
– Виявлення рівня творчого потенціалу та профілю творчої особистості студентів психолого-педагогічного факультету (порівняльний аналіз потоків ПН-12, ПН-13, ПН-14).
Кисільова-Біла В.П. жовтень 2014 р.
– Визначення рівня творчого мислення серед студентів І курсу психолого-педагогічного факультету (гр. ПНП-14-1, ПНА-14-2, ПНА-14, ПНФ-14).
Майбородюк Н.Д, листопад 2014 р.
2. Компетентнісний підхід в організації навчального процесу у вищих педагогічних навчальних закладах:
– Формування професійної компетентності у майбутніх учителів початкових класів
Лисевич О.В. січень 2015 р.
– Нестандартні форми навчальної роботи у підготовці компетентного вчителя початкових класів
Павлик О.А. лютий 2015 р.
– Театральна педагогіка як засіб підвищення методичної підготовки майбутнього вчителя початкової школи
Білоконна Н.І. березень 2015 р.
– Особливості формування комунікативної компетенції майбутніх учителів початкових класів
Кравцова І.А. квітень 2015 р.
– Педагогічний такт – обов’язковий аспект професійної компетентності майбутніх учителів початкових класів
Федорова Л.Г. травень 2015 р.
3. Формування ключових та предметних компетентностей молодших школярів:
– Дослідницька діяльність молодших школярів на уроках природознавства
Лисогор Л.П. листопад 2014 р.
– Формування природознавчої компетентності на уроках природознавства
Любар І.Г. грудень 2014 р.
– Формування мовної компетенції молодших школярів в умовах спеціалізованих закладів освіти
Шпачук Л.Р. січень 2015 р.
– Формування ключових компетентностей молодшого школяра в умовах ситуативного спілкування
Пруняк В.В. травень 2015 р.